Inno-tér
2018. január 31.

A technológia emberi arcai

Az Ericsson ConsumerLab a technológiai újításokat korán befogadók körében végzett köz­vélemény-kutatást, amely alapján idén hetedik alkalommal adta közre a várható fogyasztói trendekről szóló éves jelentését A 10 legfon­tosabb fogyasztói trend 2018-ban címmel.


A jelentés az Ericsson ConsumerLab több mint 22 éves, globális kutatási tevékenységének eredményein, illetve tíz világváros, összesen 30 millió haladó internetfelhasználóinak körében, 2017 októberében végzett online felmérés eredményein alapszik.
A jelentés tanulsága szerint a piac paradigmaváltáson megy keresztül, mivel a fogyasztók elvárása egyre inkább az, hogy digitális technológiai eszközeinket emberi interakciókkal irányíthassuk, vagyis a hanggal és érintéssel történő irányítás helyét átveszi a testbeszéddel, arckifejezésekkel és hanglejtéssel való irányítás, ami nagyban megkönnyíti a gyorsuló technológiai változások követését, az újabb és újabb eszközök kezelését.

A fogyasztók elvárásai szerint jöhetnének például az intelligens hirdetések (a virtuális vagy a kiterjesztett valóságban készült reklám már-már helyettesíti a terméket), dolgozhatnának helyettünk robotok (miközben pénzt keresnek nekünk), de azért legyen egyértelmű határ a robot és az ember közötti kommunikációban (is), és jöhetnének végre az „örök akkumulátorok”, hogy megoldódjon a folyamatos töltöttségi kérdés (ezzel pedig az elérhetőség).•

 
Inno-tér
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka