2012. november 6.

Szerző:
B. Szabó Edina

II. Ország Boltja

A 2011-es sikerre való tekintettel az Árukereső.hu idén is meghirdette az Ország Boltja versenyt. A magyar internetes kereskedelem megmérette­tésén a webshopok minőségi és népszerűségi kategóriákban egyaránt indulhattak. A verseny jó alkalom arra, hogy képet kapjunk a magas minőségű webáruházak és a magyar online piactér folyamatos fejlődéséről.


A cél, hogy az internetező közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével kiderüljön, melyik a legnépszerűbb, valamint a legjobb minőségű webshop. A verseny nyitott, a részvétel a boltok számára ingyenes volt.

A megmérettetésen idén 458 bolt indult a Népszerűségi és Minőségi Díjakért, a fődíjat ezúttal is egy műszaki áruház, a mysoft.hu vitte el. A hírességek nemcsak a díjátadó gálán, de a díjazottak között is képviseltették magukat. Ákos – a zenész – innovatív webáruházával ­a közönség elismerését, széles körű internetes megol­dásaiért pedig a Google különdíját is elhódította.

Idén húsz bolttal több nevezett be és 25 százalékkal nőtt a szavazók száma a tavalyihoz képest, ez pedig sokat elmond a magyar online piactér folyamatos bővüléséről. Az, hogy a Google ismét különdíjat ajánlott fel a legjobb integráló webáruháznak, a piacon lévők erejét is bizonyítja.

A szervezők szándékai szerint a verseny valójában egy speciá­lis, ugyanakkor minőségi fogyasztóvédelmi eszköz: erősíti a web­shopok iránti bizalmat, emellett segíti a vásárlókat a választásban. Az itthon is dinamikusan növekvő internetes kereskedelem ágazatban kifejezetten jól működik az egyéni elégedettségre, a közössé­gi minősítésre, emellett a termékek minőségére és árára alapozó mechanizmus. A magyar webáruházak mintegy felét érdekelte a felhasználók értékelése – hiszen az egyik legjobb piaci eszköz, ha a vásárlók pozitív véleményére hivatkozhatnak. •


 
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka