Különleges vasúti felépítmények a nagyvasúti és városi villamosvasúti területeken
Az eltelt húsz év során részt vettünk Budapesten a nagykörúti villamosvágányok felújításában, a Margit, a Petőfi, a Szabadság híd Edilon rendszerű vágányainak építésében. Részt vettünk a 2001-ben Debrecen villamosvágány-hálózatának felújításában, 2004 és 2007 között a kelet–nyugati metróvonal átépítésében. Társaságunk kivitelezésében épült át idén a szegedi 1-es és 4-es villamosvonal, valamint a Pulz utcai kocsiszín teljes vágányhálózata. Részt vettünk a miskolci villamosvonal átépítésében. A budapesti 4-es metróvonal Kelenföldi kocsiszín járműtelepi vágányhálózata és épületen belüli vágányai szintén cégünk kivitelezésében készültek el.
2008 őszén készítettük el a MÁV Északi vasúti összekötő híd Edilon rendszerű felépítményét. A Normálnyomtáv Kft. kivitelezésében épült át a Külső Bartók Béla úti villamosvágány-hálózat és a Kelenföldi kocsiszín. Speciális vágányépítési munkáink közül kiemelném az M0-s autóút déli szektorában épülő Nagy-Duna-híd mellett épített darupályát. Mindezek mellett számos vágányátépítési és pályafenntartási munkát végzünk a BKV Zrt. valamennyi vágányhálózatán.
Napjainkban előtérbe került a nagy forgalmat lebonyolító útátjárók megfelelő teherbírású és hosszú élettartamú kialakítása. Cégünk több nagy teherbírású útátjárót készített, például a fővárosban az 1-es villamos vonalán a Gyáli úti útátjáró, Nagykapornak vasúti útátjáró, Szegeden a 4-es villamos vonalán a Brüsszeli körút, valamint a Rózsa utca.
Társaságunk nyitott az új technológiák alkalmazására, munkáink során a megrendelők elégedettségének folyamatos fenntartására, növelésére, valamint hosszú távú vevői kapcsolatok kiépítésére törekedtünk. Megrendelőink igényeit korszerű technológiákkal, felkészült személyzettel, gyors és pontos munkavégzéssel igyekszünk kielégíteni.•