Inno-tér
2024. június 4.

Applikáció a vendég­élmény fokozásáért

A megváltozott étteremválasztási szokásokat követi le egy magyar fejlesztés. A mesterséges intelligencián (MI) alapuló applikáció, a NeerY a vendégélmény fokozásáért, a hatékonyabb kiszolgálásért felel. A fejlesztés ugyanis olyan lehető­séget kínál az éttermeknek, amely jócskán egyszerűsíti a foglalás folyamatát, és a vendégek pre­feren­ciáit is sokkal pontosabban visszakövethetik.


Egy-egy étterem online megjelenésének egyedi fejlesz­té­­se meglehetősen idő- és pénzigényes, amit ráadásul gyak­­ran meg sem talál az érdeklődő. Pedig minden tíz vendég­ből kilenc általában online tájékozódik, mielőtt személyesen is fel­keres egy éttermet. Ám a közösségi oldalakon legtöbbször vi­szonylag kevés információ áll rendelkezésre az éttermekről, ezért sokan telefo­non próbálnak érdeklődni a részletekről.

NeerY appKép: NeerY

A NeerY-­vel azonban azonnali információhoz juthatnak, a felhasználók össze tudják hasonlítani a kiszállítási és a helyben fogyasztási árakat, böngészhetnek a vendégértékelések között, és azonnal asztalt is foglalhatnak, ha elégedettek a kínálattal. A rendszer az éttermeknek ab­ban is segít, hogy megmutatja, honnan, milyen oldalakról érkezik a vendég, hányszor járt az adott helyen, és mi­lyen költségráfordí­tás­sal sikerült őt bevonzani. A fejlesztés ed­di­gi tapasztalatai igen biztatóak: a NeerY-n keresztül minden ötö­dik látogató foglalt asztalt a kinézett étteremben. A magyar fejlesztés hamarosan új funkcióval bővül, amelyre megkezdő­dött az előregisztrá­ció, a feliratkozók számára személyre sza­bott kedvezmények vál­nak majd elérhetővé.•

Címlapkép: NeerY

 
Inno-tér
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka