Applikáció a vendégélmény fokozásáért
Egy-egy étterem online megjelenésének egyedi fejlesztése meglehetősen idő- és pénzigényes, amit ráadásul gyakran meg sem talál az érdeklődő. Pedig minden tíz vendégből kilenc általában online tájékozódik, mielőtt személyesen is felkeres egy éttermet. Ám a közösségi oldalakon legtöbbször viszonylag kevés információ áll rendelkezésre az éttermekről, ezért sokan telefonon próbálnak érdeklődni a részletekről.
A NeerY-vel azonban azonnali információhoz juthatnak, a felhasználók össze tudják hasonlítani a kiszállítási és a helyben fogyasztási árakat, böngészhetnek a vendégértékelések között, és azonnal asztalt is foglalhatnak, ha elégedettek a kínálattal. A rendszer az éttermeknek abban is segít, hogy megmutatja, honnan, milyen oldalakról érkezik a vendég, hányszor járt az adott helyen, és milyen költségráfordítással sikerült őt bevonzani. A fejlesztés eddigi tapasztalatai igen biztatóak: a NeerY-n keresztül minden ötödik látogató foglalt asztalt a kinézett étteremben. A magyar fejlesztés hamarosan új funkcióval bővül, amelyre megkezdődött az előregisztráció, a feliratkozók számára személyre szabott kedvezmények válnak majd elérhetővé.•
Címlapkép: NeerY