Köszöntő

A magyar közlekedés statisztikai adatai a megerősödés, gyarapodás számos jelét mutatják 2010 óta. A szállítás...

Tervezhető közlekedésfejlesztés

Mintegy 800 milliárd forint fordítható a jövő évben közlekedésfejlesztésre a központi költségvetésből. Homolya...

Autóipari próbapálya Zalaegerszegen

Magyarország ipari termelésének jelentős hányadát a közúti gépjárműiparhoz köthető vállalatok adják. A széles...

M0 hegyben völgyön át

A főváros körüli autóút gondolatát először 1942-ben dr. Vásárhelyi Boldizsár, a budapesti Műegyetem professzora...

Környezettudatos útépítés

Az útépítés jövőjét már nem csak a gépek, technológiák és azok járulékos költségeinek tökéletesítése...

Minőség-ellenőrzés Várpalota elkerülőn

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a „Vállalkozási szerződés keretén belül a 8. sz. főút Várpalota elkerülő...

A digitalizáció a vasúti közlekedés jövője

Napjaink fejlesztéseinek egyik legfontosabb iránya a digitalizáció, ez igaz a vasútra is. Ennek segítségével növelhető...

Mi történt a fővárosi tömegközlekedésben 2017-ben?

Az idei év kétséget kizáróan legnagyobb eredménye, hogy elindul az M3-as metróvonal északi szakaszának felújítása....

Több mint 120 éve a föld alatt utazhatnak a pestiek

„Köszönöm az uraknak, nagyon meg voltam elégedve, az egész mű rendkívül érdekes.” A Pesti Napló tudósítása...
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka