Inno-tér
2024. április 6.

MI-vel hasít a LinkedIn

A Microsoft korábban egyetlen alkalommal sem hozta nyilvánosságra a LinkedIn bevételeinek mértékét. Ezúttal azon­ban kivételt tett. Volt ok a büszkeségre, hiszen a közösségi oldal prémium üzletága tavaly 1,7 milliárd dollár, azaz közel 600 milliárd forint bevételt hozott a világ legnagyobb szoftvervállalatának.


Forrás: Wikipedia

Szakértők szerint ezzel a Microsoft a prémium üzletág által nemrég bevezetett mesterséges­intelligencia-szolgáltatás­nak kívánt egyfajta figyelem­felkeltető ingyen reklámot nyújtani. Az MI feladatai közé tartozik egyebek között az állás­hirdetések szűrése; a rendszer ugyanis meg tudja állapítani, hogy alkalmas lenne-e a felhasználó az adott munkakör betöltésére, emellett arra is képes, hogy a munkát keresők számára vonzóbbá tegye a LinkedIn-profiljukat, ráadásul igény esetén automatikusan generálhat írásos üzeneteket, amelyeket elküldhet a munkaadóknak. 

A LinkedIn vezérigazgatója, Dan Shapero tájékoztatása szerint 2023-ban 25 százalékkal nőtt a prémium előfizetők száma. A több mint egymilliárd felhasználóval rendelkező LinkedIn konkrét előfizetői számai továbbra sem publikusak, az árakból – havi 40 dollártól/eurótól indulnak – pedig nehezen lehetne kö­vetkeztetni rájuk, mert az összeg, a szolgáltatási csomagok minőségétől függően, meredeken emelkedik. Ugyancsak a közösségi oldallal kapcsolatos hír, hogy hamarosan egyszerűbb, puzzle-szerű és szó­kirakós játékok érkeznek a platformra, az egyikről már hivatalos kép­ernyőképet is közzétett a cég.•

Címlapkép forrása: Wikipedia

 
Inno-tér
Archívum
 2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  2019  2020  2021  2022  2023  2024
Címkék

Innotéka