Nemzeti Közlekedési Napok 2013
A Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ immár negyedik alkalommal rendezi meg a Nemzeti Közlekedési Napok című...
Nemzeti Közlekedési Stratégia
A FŐMTERV Zrt. vezetésével – széles szakmai összefogás keretében – készül Magyarország Nemzeti Közlekedési...
Fókuszban a közúti fejlesztések
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. idén 450 milliárd forint értékű főút és gyorsforgalmi út fejlesztésére...
Sikeres fejlesztés, versenyképes magyar termékek
A több mint négyszáz embernek munkát biztosító DAK Acélszerkezeti Kft. Dunaújvárosban működik.
MÁV: Megújuló, Átalakuló Vállalat
Az elmúlt évtizedekben már számtalanszor próbálták átalakítani a gyengén gazdálkodó, rosszul szervezett Magyar...
Szolnokról a magyar vasúti pályákra
Célegyenesbe fordult a hazai vasútvonalakra szánt FLIRT motorvonatok gyártása a szolnoki üzemben, az első kocsiszekrény...
Graboplast padlók – több mint 30 év a járműiparban
A Graboplast Közép-Európa legjelentősebb padlóburkolóanyag-gyártója, a magyar ipartörténet és Győr városának...
Hova tovább vasútfejlesztés?
A 2007-től 2013-ig tartó uniós fejlesztési időszakban Magyarországnak 600 milliárd forint forrás állt-áll rendelkezésére...
Változások nyomában
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. erőssége nem csak technikai eszközeiben rejlik, egyik legfontosabb erőforrása az...
Inflexióban a Vasútépítők Kft.
Az inflexiós pont (vagy hajlási pont) a függvénytanban, függvények analízisénél használt kifejezés, azt a pontot...
A vasút-villamosítás szakértői
A Vasútvill Kft., illetve jogelődje fennállása alatt a villamosított MÁV és a GYSEV vasútvonalak mintegy 97 százalékán...
Alkalmassági tanúsítás vasúti biztosítóberendezési területen
A hazai vasúti biztosítóberendezési terület idei egyik nagy előrelépése, hogy megszületett az első hivatalos kijelölés...
Sebességet váltott Budapest
Évtizedes hálózati hiányt pótol a főváros közösségi közlekedésében a hamarosan megvalósuló budai fonódó...